Sunday, March 27, 2011

Kan Bagus

  • Kan bagus kalau aku belajar dengan lebih kuat dulu
  • Kan bagus kalau aku dapat rembat semua A+ macam budak budak cinaa pandai kat sekolah 
  • Kan bagus kalau mama menangis sebab bangga dengan aku
  • Kan bagus kalau aku bukan anak harapan keluarga
  • Kan bagus kalau aku hebat memasak macam wun
  • Kan bagus kalau aku ada pembantu rumah gosokkan baju abah stiap hari pergi kerja
  • Kan bagus kalau pipi aku tak tembam sangat , tak perlu aku nak dengar perkataan " geram nya ngan pipi diaa , rasa macam nak cubit laah " macam la aku ni kanak kanak umur 3 tahun setengah 
  • Kan bagus kalau suara aku ala ala Kris Dayanti . Aku selalu fikir 15 kali sebelum nak menyanyi 
  • Kan bagus kalau aku dapat berjumpa dengan kawan - kawan skype aku setiap hari . Dapat gelak secara life tanpa perlu keluar smiley yang bukan bukan
  • Kan bagus kalau kau gunakan peluang yang aku bagi sepenuh jiwa raga kau . Mungkin akan lebih bahagia kita sekarang
  • Kan bagus kalau kau tak menunjukkan betapa sedih nya hidup kau sekarang pada semua orang
  • Kan bagus kalau abah tak berdengkur apabila dia tidur . Boleh mama tidur dengan tenang
  • Kan bagus kalau kita berkawan rapat dari dulu lagi . Mesti lagi banyak boleh kita share together
  • Kan bagus kalau aku tau secara konfiden nya apa nak isi kat borang UPU 
  • Kan bagus kalau kau tidak menunjukkan kau suka aku . Apa salahnya menjadi kawan ?
  • Kan bagus kalau aku kerja dapat RM 130 sehari . Dapat beli handphone baru yang canggih lepas seminggu kerja 
  •  Kan bagus kalau laptop yang aku guna sekarang ni laptop aku 
  • Kan bagus kalau aku dapat sama IPTA dengan kawan kawan baik aku
  • Kan bagus kalau aku dapat gunakan coupon promotion McD untuk breakfast . Dah sah sah aku takkan bangun seawal 7 pagi semata mata nak breakfast kat McD
  • Kan bagus kalau aku pandai nak guna Tweeter . Ada account tapi tak pernah bersentuh sebab otak akan terus blank tengok burung burung kat web tweeter
  • Kan bagus kalau kau faham apa aku rasa so aku tak perlu nak sakit kan hati kau dan memusnahkan harapan yang tidak pernah aku hulurkan
  • Kan bagus kalau aku pandai cakap bahasa cina . Ramai orang cina yang cakap dengan aku dalam bahasa cina . Aku termangu mangu dan terus berkata " Im not chinese "
  • Kan bagus kalau aku tak tunggu kau macam orang bodoh kat shopping kompleks berjam jam and akhirnya kau pergi tengok Hantu Kak Limah tanpa aku 
  • Kan bagus kalau aku dapat lesen kereta cepat cepat and abah berlembut hati nak belikan aku Suzuki Swift Putih


KAN BAGUS LEPAS BACA TERUS LIKE AND FOLLOW :)

No comments: