Monday, February 14, 2011

SUP JANIN YANG MENYERAMKAN

Salam Hormat. *tunduk 90 darjah*

Aku baru je lepas mengalami kejutan genjatan senjata daripada gambar gambar yang aku tengok..
Mungkin story ni dah lama kurun korang dengar,, yea.. aku memang ketinggalan 10dekad.. Tapi untuk yang baru first time dengar tentang ni, HAHAHA. Korang sama sama ketinggalan macam aku!

BytheWay, mengenai hal MAKAN JANIN ni.. ada dua cerita mengenainya.. antara MITOS dan FAKTA.
korang prefer yang mana?

THE MYTH





Di China, masyarakat memepercayai bahawa sup bayi ini dapat menambahkan kekuatan dan stamina tubuh badan terutamanya bagi golongan lelaki. Sup ini sangat terkenal di China dengan nama 'Healthy Soup' dan janin yang digunakan adalah berusia antara 6 hingga 8 bulan dan kebanyakan janin yang digunakan ialah janin perempuan.











Menurut salah seorang penggemar Sup bayi manusia @ 'Healthy Soup' dari daerah Tong Wan, Taiwan yang berusia 62 tahun, sup ini dikatakan dapat meningkat tenaga batinnya. Ini kerana, dengan pengambilan 'Healthy Soup' berkenaan, ia dapat meningkatkan kemampuannya untuk melakukan seks untuk beberapa kali dalam satu malam. What the fish!!!




Salah satu restoran yang menyediakan 'Healthy Soup' ialah di bandar Fu San-Canton. Apa yang menariknya, jika ingin memesan sup ini, seseorang itu hendaklah menggunakan kata kunci BAIKUT.









Untuk pengetahuan anda, 'Healthy Soup' ini disajikan secara fresh dan ianya bukan janin yang telah dibekukan. Ini bermakna janin yang digunakan seolah-olah janin yang baru sahaj digugurkan. Selain iu, restoran tersebut juga menyediakan sup uri bayi (plasenta) dimana ia dipercayai dapat meningkatkan ghairah seksual serta dijadikan ubat awet muda.







THE TRUTH






Gambar gambar janin yang dibuat sup ni sebenarnya dipropaganda oleh seorang lelaki cina yang berusia 62tahun bernama Zhu Yun.


Lelaki ini merupakan seorang pembangkang kerajaan China. Dia tak puas hati sebab kerajaan tak beri spenuh perhatian dan kasih sayang terhadap karya seni
Jadi, ini merupakan satu tindakan untuk tunjuk perasaan dan sekaligus membuatkan dia jadi famous dengan sebarkan gambar dan propaganda melalui Internet.








Namun, korang mesti rasa cerita mitos tu lebiih menarik kan?? aku pun rasa mcm tu jugak! 
Tapi itulah dia.. Kita harap yang perkara ni hanya mitos dan dongeng semata mata.. Sebab cuba bayangkan kalau manusia dah ketagih ngan SUP BAYI ni. Tak ke NAYA?? 
habes cua generasi comel comel dibaham manusia tak perikemanusiaan.
Memang dunia kita sudah akhir zaman.
Innalillah.. 



1 comment:

Princess Tiara ^_^ said...

walaweyh !!!
gila r ~~~
eeee .. serammm ~~