Friday, December 31, 2010

Azam tahun 2011

Hah ! Sudah 2011 .


Azam tahun baru ?
aisyhh.. Azam tahun lepas pun tak tercapai lagi nak tambah azam baru ?
Hahaha. walau pun begitu, aku still nak menyeboknyebok jugak tulis kat sini apa azam aku. Yela , Nak tiru korang korang sume .



1) Azam paling klise untuk tahun baru : NAK KURUS KAN BADAN. orang makan aku makan, orang tidur aku makan , macam mana nak kurus macam Nicole ni. Harapan saja la nyott . Tapi, Aku Nak Hot Macam Nicole !!


2)Hajat paling penting : Result's SPM yang berseriseri!! Lagi 3 bulan yang penuh kegementaran untuk semua budak SPM 2010.



3)Pilihan paling khusus : Course yang aku nak amik untuk masuk U. Sumpah kata , setiap hari dan detik, course yang aku pilih akan berubah. Sekejap nak Masscom, pastu TESL, then Office Management, lagi Science, terpikir nak form6 pastu tetiba je nak amik Kulinari. Padahal, Pegang senduk pun tunggangterbalik lagi. Berangan je lebih.



4) Harap mama abah anggukangguk saja dengan pilihan aku : Abah ta habis habis nak suruh aku jadi Doktor n Lawyer. Adoih. Tolong la ! Tidak mahu aku berlawyar buruk . Mama pula : "Buat susah susah je Ucu belajar Sains teruk2. Ttbe nak amik course senang ? (sebab senang la aku pilih. hehe..) Tapi, aku cancel la amik Kulinari. Tengok Chef ni, body dia ta macam Nicole.. and maybe takkan








5) Aku nak ada lesen kereta. : Lesen motor dah ada. Dah boleh bangga dengan PakCik Polis bila nampak diorang buat roadblock kat manamana. Siap boleh berhenti betulbetul depan hidung diorang lagi sambil menunjukkan kad Lesen P aku.  Tapi Malang, lesen kereta belum ada lagi. So, aku bercadang nak amik lesen kereta sekali. Dah dapat nanti,, haa.. aku vroom vroom kat muka muka diorang.   


6)Hari hari aku nak berlari





7)Aku tengah pikir apa lagi azam aku


8)Aku masih berfikir




9)Aku berdoa kesemua azam ku tercapai. :dah takde idea sebenarnya.



Yeah ! Amatamat mengejutkan . Aku boleh buat
HAND STAND. Yang kaki kat atas tangan kat bawah tu. Aku pun terkejut terkinjakinja bila aku punya kaki tibatiba stay kat udaraa.. Aku kasi gambar katun dulu nak menggambarkan macam mana rupanye. Baju pun dah sama kaler. So ok la tuh..





No comments: