Sunday, October 31, 2010

Kelas pada hari AHAD

Hari ni hari AHAD. Hari untuk BERCUTI.
tapi, aku tak! Aku kena g kelas tambahan akaun di ERATINTA.
dari 1.00pm until 6.oop.m.
memang macam nak pengsan.
kelas tersangatlah sejuk and banyak kali ke toilet.

sangatsangat lega when MRS LEE bagi kami rehat. dapat keluar dari dewan dan memanaskan badan.

Destina pertama aku & rakan adalah surau yang berdekatan.
perjalanan amat menakotkan.(terlalu byk golongan PATI)
Fuuhh~ sampai juga ke surau. tida terlalu besar and tidak terlalu kecil.
boleh muat dalam 16 jemaah.

ada beberapa orang dlm surau sbelum aku masuk.
masing2 menghadap cermin.
ok! MAYBE dyorang da habes solat.
tapi aku terkedu dengan cara mereka2.

gadis pertama : berbaju kuning, lengan berenda, rambut pendek dilepaskan (sgt manis dengan SEKALI pandang)

gadis ke2 : lebih muda. berkulit hitam manis. berbaju t'shirt (hitam). cardigan pink pendek. jeans ketat biru(ada lambang polo yang sgt besar), getah rambut kuning. spet rambut putih. boleh bayangkan kombinasi warna yang dipakai?
gadis ke 2 asyik menghadap cermin surau sambil menenyehkan pemerah di pipi.
lama dia tatap muka sendiri di cermin. da rasa diri cukup cantik utk ke public, dia pun cepat2 keluar.

aku masih terpaku melihat mereka.

aku n rakan kembali ke kelas.
Ohh tiddak!
sudah lambat!
so aku & rakan didenda.
kami perlu MENYANYI di hadapan lebih 70 orang plajar mgunakan microphone.
tajuk lagu: RASA SAYANG
satu dewan bagi tepukan gemuruh.
aku turut mengajak satu dewan menyanyi bersamasama..
semua gembira kecuali aku dan Fatinnafisah.


p/s: Lepas ni, akan selalu AWAL ke kelas..

1 comment:

Princess Thira said...

tahniah :)

hahaha... pengajaran =)