Tuesday, November 1, 2011

Lega sekejap

Assalamualaikum,

ALHAMDULILLAH
TAHNIAH BALQIS TAHNIAH!
ANDA MEMANG HEBAAAAT! 

Berapa hari aku tunggu hari seperti ini. Akhirnya hari yang ditunggu sudah tiba. 
Hek eleh, lek ah der benda ni pon hang dok gembira excited semacam apadahal.
Aku study dekat Arau Perlis sana nun. So if lah kan aku tak dapat kolej, mana aku nak duduk? Mana aku nak tidur? Mana aku nak tootteet? Manaa? Current student UiTM Arau ada 10,000. Dengan kampus yang takberapa nak besar tu, memang student kena berlawan untuk dapat kolej.
For you melen, evendo melen takdapat duduk dalam, we, u're family will always be around you 
Yeah, aku still ingat pakcik kerani pernah cakap kat aku dengan nada kereknya : 
"Adik ni dah ada rekod sahsiah rupadiri mengmey jangan harap dapat kolej next sem," 
Pakcik, YOU'RE WRONG. 


ARAS BAWAH ADA RAMAI PEKERJA LELAKI DUDUK BERTEPEK NAK TENGOK ANAK DARA BERKEMBAN

No comments: