Saturday, October 29, 2011

Sunday plan

Assalamualaikum

Have to do list before balik Arau

1. Interview pinjaman pelajaran Negeri Selangor. Kena googlechrome semua cerita pasal Selangor. Masa nilah nak jadi anak watan selangor kan? ecehh anak watan konon, padahal nombor tengah IC 14.

2. Baca sampai habis surat interview. Susah susah orang tolong printkan, aku ambik surat tu tampal kat fridge, biar orang yang nak ambik sambal belacan dalam fridge yang tolong bacakan untuk aku. Bukan tak hargai, cuma waktu cuti macamni aku rehatkan otak aku dari membaca. Erk, berblog boleh pulak? Ahh abaikan.

3. Pergi sekolah pakai sopan sopan muka manis mintak cop pengetua or cikgu disiplin. Terserempak dengan junior, buat muka excited. ohhrindunyaaaaa

4. Cek keputusan kolej. Woo esoklah harinyaaa! (1/11/11) Tolonglaaah dapat kolej. If not, memang aku ketuk2 pintu rumah rektor yang handsome tuww..

5. Cek result final.(4/11/11) Wa cakap lu, memang ketar lutut habislah!

6. Borong apa apa yang patut dari giant tesco carefour econmart econsave mahupon SSW. murah murah. memanggg berbaloi.

7. Double date! rasanya ni list yang paling best. Am looking forward. tehee~



BERCITACITA NAK JADI ORANG PALING KAYA DIDUNIA. MOTIF? TAKDA :)

No comments: