Monday, September 28, 2015

Bad Habits 1.0

I have a very bad sense of humor. I can't do jokes without hurting people. 

I can take harsh jokes from others and even enjoy them. But bila aku try nak make fun of others, boom! Wrong move. Always. 

And bila aku try untuk keep things low, shut the f up, then aku akan nampak macam manusia yang ada 1000000 masalah. 

Try to keep up with others, selalu salah cakap. Bila taknak cakap, jadi manusia membosankan. I just don't know what to do with myself.

Taktau lah kenapa, aku cakap things like "aku bagitau mak kau" or " mak aku tak suka macamtu" JUST TO ANNOY PEOPLE. And kalau orang menyampah yes aku berjaya. But when people get hurt, oh no tidak tidak tidak! 

Oh ya tidak lupa juga aku yang kadang2 lupa diri and go scream at people in public. Aku tak pernah buat sebenarnya. Cause I never consider my friends and family as "public". 

Kadang kadang tu pula bila mood nak jadi bos dia datang, amboih sesuka hati nak marah orang nak arah orang. 

Kalau ada yang terasa hati, note that aku tak pernah berniat nak sakitkan hati. I'm such a biatch.

Mintak maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. 
I have tons of bad habits and these are few. 


Shout out to my boyfriend yang boleh bersabar with all the nasty things I said to him. Bila ditanya how did he do it, he simply said "Because I know you. and I understand how your system works."

No comments: