Wednesday, May 8, 2013

Lembu mengembuu

Assalamualaikum.

Yah mungkin aku dah tak wujud lagi kat dalam dunia blog ni. Aku bukan terror menulis, tulisan pun senget benget. Oh thanks keyboard. Aku nak mula menulis, eh bukan, aku prefer menaip. Bukan untuk sesiapa. Tapi untuk diri aku. Bukan nya dulu aku harapkan publisiti (atau mungkin ada sikit), tapi lagi ummpph bila kita tulis untuk diri sendiri. Yang baca, jangan judge. Kau judge, kau assume, mulut kau tak reti diam, kau fitnah, dosa kau dapat, pahala aku dapat. Alhamdullilah. Kita mulakan page baru okay sayang? Oh sekarang sayang aku tengah berseronok dengan kekawan dia. Suka nya ittew. Dia yang keluar, aku yang seronok. Aku tak berapa nak berkenan sebenarnya dia duduk rumah, tidur. Hampeh. Tapi jangan lah pulak kaki merayap tak reti nak lekat rumah. Dia balik nanti mesti cerita macam macam. Awak tak cerita, saya sula. Saya call awak nanti kalau awak tak angkat, kita break. No joke. 

Chill, just joking. Moo.


No comments: