Thursday, November 17, 2011

The day we spent time together

Assalamualaikum

On 16th November, it was her birthday. The name is WUN. Happy birthday again and again~
Aku try untuk buat surprise yang basically tak menjadi sangat, but yeah i did it!
Piknik piknik!

TAMAN BOTANIC WALK BUKIT TINGGI

and for that special day, aku try to make things even more special dengan masak my own hand made meehon goreng! Info, aku bukan jenis yang suka masak. Jujur kata, aku lagi suka basuh pinggan dari masak.
but it turns out, SEDAP okayy. Goodjob Balqis! >.<

After perut sudah tidak berbunyi lagii. 

Happy Tree Friends. Mama, Angah and anak anak pon join jugak! They complete my day! muaks :-*
 Hari yang sangat memenatkan tapi enjoy. Bayangkan dari pukul 9pagi aku siapkan barang barang piknik. Akhirnya piknik start pukul 5! Kejang birthday girl tunggu aku. Haha sorry~


The guys. Yang anak anak bujang memang suka buat gaya gini kan? I just cant understand them but it kinda fun and thrilling to find out! ;)


Selamat Hari Wun dilahirkan. Dah cukup umur dah kamu tu. Yeah banzai (Y)
Semoga Allah sentiasa lindungi dirimu.


ESOK BALIK ARAU. SEBELUM BALIK NAK SINGGAH PUSARA ABAH DULU. I MISS HIM T.T

No comments: